loading...
VIOLINK
KIYANOUSH بازدید : 1 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

Google_Maps_v6.14.2

در برنامه Google Maps، شهرهای بزرگ دنیا با جزئیات و نمایش سه بعدی ساختمان ها در نرم افزار نمایش داده می شوند و قابلیت موقعیت یابی و مسیریابی در نقاط مختلف نقشه را دارند. ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه ارائه شده است : بهبود نقشه های سه بعدی ۳D، بهبود تصاویر داخلی ساختمان ها و سالن ها مانند هتل ها و فرودگاه ها، نمایش اطلاعات رانندگی، دوچرخه سواری و پیاده روی، نمایش اطلاعات ترافیکی، قابلیت جستجوی مراکز تفریحی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، خدماتی، بیمارستان ها، رستوران ها، فرودگاه ها و پایانه های مسافر بری، هتل ها، مراکز خرید و در این ورژن یک هدایت گر صوتی نیز در اختیار شما قرار گرفته است.

 

KIYANOUSH بازدید : 5 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Vocre ~ Translate Voice & Text

Vocre یکی از راه های با مزه و آسان برای صحبت با کسی است که به زبانی غیر زبان شما حرف می زند. ارتباطات در دنیای امروز غیر قابل اجتناب است اما گاهی ممکن است اختلافات زبانی مشکل ایجاد کند. این برنامه اشکالاتی از این قبیل را مرتفع می کند و امکان گفت و گویی راحت تر را فراهم می سازد. زبان هایی که پشتیبانی می شوند عبارتند از: عربی، چک، آلمانی، فنلاندی، یونانی، مجارستانی، اندونزی (بدون خروجی صدا)، ایتالیایی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، کره ای، ژاپنی، مالزیایی (بدون خروجی صدا)، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانی (بدون خروجی صدا)، روسی، اسلواکی (بدون خروجی صدا)، اسپانیایی، سوئدی، ویتنامی (بدون خروجی صدا)، ترکی.

 

KIYANOUSH بازدید : 1 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

Scan Master

نظرتان درباره داشتن یک اسکنر همراه چیست؟ Scan Master گوشی شما را به یک اسکنر تبدیل می کند که با آن می توانید به اسکن اسناد کاغذی و عکس بپردازید و سپس آنها را توسط برنامه به فایل PDF تبدیل کنید. اصلا نیازی به نگران بودن درباره کیفیت دوربین گوشی ندارید. زیرا این برنامه با داشتن ویژگی هایی برای ویرایش، از جمله کیفیت نور و اندازه، تصاویر را به خوبی اسکن می کند. اسکن کردن متوالی اسناد و قرار دادن آن ها در یک فایل پی دی اف، قفسه بندی کردن فایل ها، فرآیند افکت گذاری هوشمند که بطور خودکار بهترین کیفیت را برای اسکن ایجاد می کند، ویرایش تصاویر از جمله تنظیم میزان روشنایی و برش دادن، تبدیل سریع به PDF، اشتراک گذاری سریع و … از جمله ویژگی های برنامه است.

سایر امکانات برنامه:
- اسکن: امکان انتخاب عکس ها از دوربین یا گالری
- ویرایش عکس ها: پشتیبانی از چرخاندن، برش دادن و یا برگرداندن تغییرات
- ذخیره فایل ها: ایجاد پی دی اف و ذخیره بر روی کارت حافظه
- ویرایش و مدیریت فایل ها: پشتیبانی از اضافه کردن فایل، حذف کردن فایل، تغییر دادن برچسب ها، به اشتاراک گذاری و …
- چندین روش برای جستجو: بر اساس نام، زمان ایجاد تغییر، زمان ساخت
و …

 

KIYANOUSH بازدید : 4 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

Birthdays

تولد دوستان خود را لیست کنید. با Birthdays دیگر نیازی است که تاریخ تولد همه آنها را حفظ کرده و یا به دنبالشان بگردید. به راحتی آنها را از فیسبوک وارد برنامه کنید. ویجت برنامه همواره به روز رسانی می شود و تولدهایی که نزدیک هستند را یادآوری می کند. آگهی هایی نیز در نوار status نمایش داده می شود که فراموشی را غیر ممکن کند. تماس گرفتن به شماره فردی که تولدش است، یا فرستادن پیامک و ایمیل، قابل تنظیم است. بطوری که بتوانید شیوه تبریک گفتن خود را انتخاب کنید. از جمله تقویم هایی که پشتیبانی می شود می توان به سیستم تقویم اسلامی، قبطی، اتیوپی و … اشاره کرد. می توانید سیستم تقویم را برای تمام برنامه ها داشته باشید.

 

KIYANOUSH بازدید : 4 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

Funny Mouth

Funny Mouth برنامه جالبی است که برای سرگرمی مناسب است. این برنامه شامل انواع لب هاست که با انتخاب هرکدامشان، شروع به حرکت کرده و انیمیشن ایجاد شده با دریافت صدای شما واکنش نشان داده و حرکت می کند. ۱۷ لب و دهان گوناگون در این برنامه بطور رایگان وجود دارد که شما را از خنده لبریز می کند. میکروفون گوشی را در مقابل دهان خود گرفته و حرف بزنید، داد بزنید، بخندید، جیغ بزنید و هرکار دیگری  که دوست دارید انجام دهید. این برنامه صدای شما را تشخیص داده و لب ها شروع به حرکت مطابق با صدای شما خواهند کرد. می توانید گوشی را روی لب های خود قرار دهید بطوری که نمایشگر به سمت دیگران باشد. شما سخن بگویید، لب های توی نمایشگر به جای لب های شما حرکت کرده و صحنه جالبی را پدید می آورند.

 

KIYANOUSH بازدید : 6 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

Google+

با Google+ به اکانت گوگل پلاس خود در هر جایی که هستید دسترسی داشته باشید و هر اطلاعاتی که می خواهید را به اشتراک بگذارید. امکان چت تصویری با ۹ نفر از دوستانتان توسط گوشی امکان پذیر است. توانایی چت کردن، ارسال مستقیم عکس از گوشی، پیدا کردن نزدیک ترین دوستانتان با توجه به مسافت و دیدن آنچه که می گویند، از امکانات برنامه است. با Google+ همچنین قادر خواهید بود به جستجو و یافتن دوستان به راحتی بپردازید. با این برنامه از دیدن مجله ها در نسخه جدید تبلت لذت ببرید.

تغییرات نسبت به نسخه قبل:
- ویژگی جدید: انجمن های گوگل پلاس
- پشتیبانی از رزولوشن واقعی عکس ها در آپلود، از طریق آپلود فوری
- پشتیبانی از time zones در رویداد ها
- ویرایش پایه پروفایل
- پشتیبانی از عکس های متحرک و Gif
- امکان نشان حالت روحی خود با کمک شکلک های موجود در پست ها
- اضافه کردن ویجت گوگل پلاس به قفل نمایشگر
- ارایه امکانات برای فرستادن آرزوهای تولد به دوستان
و … 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 464